För att bli medlem i fotoklubben är det bara att dyka upp i klubblokalen en Tisdagkväll vi brukar vara där från  18.00 och någon timme framåt, eller ett månadsmöte som vi håller den första måndagen i månaden 18.00. Undantaget sommarmånaderna då är vi mest ute och fotograferar på eget initiativ.
Eller kan du skicka mail till info@falufotoklubb.se  om du vill veta mer eller har några frågor.

Medlemsavgift :  150:- för första medlemsåret (2018) där efter 300:-/år.                                                                                                                                                                                              .

Studerande och juniorer t o m 20 år 100 :-

Postgiro: 278672 – 1. Skriv ditt namn som referens.

Varmt Välkommen