Vi som fixade almanackan 2018, Jan-Erik Eriksson,Peter Jensen,Leif Liss,Bo Maltanski

Beräknad leverans från tryckeriet 9/11, försäljningslistor kommer att finnas I klubblokalen där antecknar du ditt namn samt hur många almanackor du tar. 5 st. borde varje medlem klara av, Sven Erik Lindman sålde själv 126 st. förra året.

Vidare kommer försäljning att ske vid Ica Maxi tisdagar och fredagar mellan 10.00-16.00, totalt 8 pass från och med 21/11 till och med 15/12.

Skylt söndagen 3/12 har vi som brukligt försäljning I Bergströms gallerian från 14.00-18.00  med 1 timmars pass 2 personer alltså 8 personer.

Bord samt roll-ups finns på klubblokalen, för er som inte varit med tidigare gäller följande vid Ica Maxi och Bergströms gallerian , bord ( svart ihopvikbart) samt 4 st. roll-ups som bakgrund skall vara med ev. någon stol att sitta i en stund , stå helst vid bordet vid försäljning, ta gärna själv kontakt med kunder.

Försäljningslista finns här,  du bokar din dag på fysisk lista I klubblokalen.

PJ